Results 1 to 10 of 15

Thread: Is OrgangeCd Done?

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Posts
    304

    Default

    I don't understand why people feel that a program has to be updated regularly to be useful. I still use DOS programs that were old 15 years ago because they do exactly what I want without having to work around useless "enhancements" that just bloat the space a program takes on my computer. If Andrei were to say that he would never update OCD again would you stop using it?

  2. #2
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Posts
    9

    Default

    Quote Originally Posted by Jazz_North View Post
    I don't understand why people feel that a program has to be updated regularly to be useful. I still use DOS programs that were old 15 years ago because they do exactly what I want without having to work around useless "enhancements" that just bloat the space a program takes on my computer. If Andrei were to say that he would never update OCD again would you stop using it?
    Talvez você não entenda minha lingua, mas eu não tive problemas em entender a sua, então... tente.
    Não concordo com vc. Acho que o programa poderia ter muitas melhorias, tanto na linguagem, interface, quanto poderia haver maior esforço para torná-lo mais amigável, além da integração com outras tecnologias como, por exemplo integração e backup com onedrive ou similar. Ou apenas, mais interesse em desenvolver o produto e dar atenção aos fiéis usuários. E respondendo sua pergunta... Sim eu abandonei o produto desde que eu percebi que não havia nenhum interesse do Andrei em dar continuidade ao Orangecd. Ficou a impressão de algo descuidado, que foi desenvolvido e jogado Ã* venda não como um produto sério, fruto da dedicação e empenho em mantê-lo funcional, mas apenas um caça nÃ*quel do tipo "compre e vire-se".
    se tiver dificuldade... google translator pode ajudá-lo.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •